Vi skiter i Mobilen

Inlägg i mobilen funkar inte att göra.. För man kan inte skriva åäö.. och det använder man mycket i orden.
Aja då kommer jag inte heller att updatera i från liseberg men i från göteborg kommer jag göra det.. Föresten så är det nära nu.. lite mindre än två månader kvar.. exakt är det 50 dagar tills vi åker ner eller ah i mon blir det de..
Fan är så sjukt taggad.. men först ska jag till dreamhack.. och lira massa cs.. Träffa Hanna, Bella, Ida och massa annat folk och ännumer random folk.. dit är det 36 dagar kvar om jag inte minns fel.. Nä nu ska jag ladda ner bert Alla avsnitt och kolla på det.. Vi syns och hörs någon gång

PS Sådan här ska jag vinna när jag är på Liseber i sommar och igen ska få smaka :)

Puss och kram Almsgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0