Påsken är över för i år..

Jaha nu är påsken över.. Fick ett litet påsk ägg..
Just nu längtar jag bara till sommaren.. Då jag och Arne ska åka till Göteborg
och gå på Liseberg.. Sover på hotell dricker sider kollar på brudar och Liseberg..
Men veckorna går fort bara 15 veckor kvar.. Då ska vi ha lika kul som förra året..
Ska sitta på dreamhack i sommar med D15:4 är min plats..
Fan vill att det ska vara sommar nu.. och att vi ska åka i morgon gå upp vid 8 och ta tåget vid 10..
Och bara har för jävla roligt.. Åka till hotellet ställa av sig packnigen.. Och sedan dra ner i mot stan.
Köpa några cider sätta sig vid något chill ställe.. och bara chilla.. Det hade varit nice..
Saknar fan min stad Göteborg.. Saknar mitt Älskade Liseberg.. Saknar det fina hotellet..
Allt va så fint där.. Alla var trevliga.. Allt var så kul.. Men snart så är jag där igen..
Och då är Göteborg osäkert igen.. Fast åker nog med gården till liseberg innan jag åker dit med Arne..
Så får va på liseberg minst 2 gånger i år med.. Och jag ska vinna ett sådant där Lejon i år med om inte flera..
Jaja det är några månader kvar så. Ledig i morgon med.. och sen blir det skola till sommarlovet eller har vi någon mer sådan här helg? aja det lär man väll märka i så fall.. solen lyser och klockan är sju.. det va som fan.. det var inte igår jag märkte det senast.. aja nu ska jag gå ner och köpa cigg.. och en dricka. och kanske något mer.. :P vem vet.. Aja vi syns och hörs.. Ska försöka bligga i morgon med.. Puss och kram Almsgård

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hej där :) Tack för din kommentar i bloggen :) Det tillhör inte vanligheterna att vinna stjärnvinster på liseberg, men på skara sommarland och de kringåkande tivolin som finns så brukar det vara lättare ;)

Hehe, hoppas du menade Linus keps, HV-kepsen alltså. Här hemma håller vi alla på HV :)

2012-04-08 @ 19:49:33
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0