Längtar som fan

Vill nu först att det ska bli onsdag.. så jag kan få pengar och köpa cigg och betala Arne det jag är skyldig honnom
Sen att det ska bli sommar.. Dreamhack 16-19 Juni.. Party vecka i Tylösand vecka 29:e Lam Helg i Göteborg Vecka 30.. Med Arne.. Då ska vi gå på Liseberg.. Och bo på Hotel.. Är fett taggad till det.. det komer bli så lamt så det finns inte.. Men ändå så kommer vi ha så roligt att tiden försvinner :( Förhopnignsvis så får jag jobba på Kuverteamet innan vi åker och tjäna pengar så jag slipper ha så tråkigt :) för vecka 29 och 30 är det riktiga supa kalas :) då ska victor vara full :)
Men nu ska jag gå och lägga mig en stund kanske :) Hörs senare eller i morgon :) Tjorråå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0