Kan inte sova :(

Kan inte sova.. :( och jag som ska upp om 3-4 timmar igen.. Spännade.. Nja..
Hepp blir nog att sjukanmäla sig i från skolan.. orkar alldrig ha fordon och Idrott (8:15-15:00) i morgon med den lilla sömen .. Så blir ännu en dag extra påsklov.. En bild kanske skulle pigga upp bloggen lite..
Och ännu en dag närmare Göteborg.. Det känns bra tiden går fort när man har roligt.. dock ändå för sakta eftersom jag tänker på det alldeles för mycket.. jadu vad ska man skriva om mer då ?..
När jag kommer till liseberg ska jag försöka vinna en stjärn-vinst.. det skulle sitta fint.. Kommer filma när jag är där också.. men vet inte om ni ska få se det eller inte.. det får vi se då just nu har jag inte bestämt de.. blir jobbigt för mig om det kommer ut till fel personer.. men något lite ska ni väll få se.. ska försöka filma så mycket som det bara går....
Hoppas att tiden kan gå lite fortare nu så det kan bli lite varmare..  så man kan bara ha det gött ute i solen och chilla lite :)
Längtar till dreamhack med.. där jag ska sitta med Bellah och Hannah :D
kanske mysa med dom då om man inte har flickvän då .. =) ojdå vad mycket jag har skrivt nu då..
och tiden bara går och går.. Hepp om man kanske skulle tanka ner någon bra film/serie som man kan glo lite på.. och kanske somna.. så ska jag lägga upp den förbannade bilden med..
Puss och Kramizar Almsgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0