Tredje December 2011

Förlåt att jag inte uppdaterade i går men fick inte nätet förens nu sitter
nämligen borta hos en polare och chillar.. Men i går så typ sov jag hela
dagen och i dag ska jag kanske åka till vaggeryd å träffa becka..
Om jag får pengar så ska jag det i alla fall.. annars så vet jag inte vad
jag ska göra om det är någon som vill hitta på något i så fall så är det bara
att komentera namn och nummer så kan jag höra av mig om jag inte åker till
becka.. 21 dagar kvar till julafton då vad kan man köpa till sina släkt??
Några förslag skriv i så fall.. för jag vet inte vad jag ska köpa till någon.
Tar gärna i mot något gott recept på julgodis med ifall ni sitter på något bra.
vad mer ska man skriva om? Kollade nyss på avsnitt tre av engets julkalender
mycket bra. fast lite mongo är dom. juste jävla fitt comviq deras mobila nät
funkar ju fan inte koplade in de som vanligt å så stod det bara att de inte gick att
använda på grund av något fel :S vetti fan så ska ringa till dom i mon och se vad
som är felet.. Nehe om man kanske skulle sova så man kommer upp tills 09.00 när
comviq suport öppnar. och va tvungen att vara uppe 10.00 för becka tvingade mig..
Lite elakt faktiskt :( Hoppas Ni sprider bloggen till andra :) puss å kram / Almsgård

Okej då bara för att de är ni så ska jag ge er en lite överaskning i morgon..
bara för att ni ska kolla lite då och då i morgon.. hehe ;) men godnatt era
små trollface :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0