Yeeeh :) Äntligen Fredag :)

Whooo nu är det fredag och jag ska snart åka in till Jönköping och se vad dom har att erbjuda på marknaden..
sen kommer väll alla pengar gå åt till att spela på kranar och basket kanske ska åka något med men det vet jag inte än.. det får vi se.. beror på om det finns något som är roligt :)
Ska in och träffa Hanna och Bella nu..
Sen så kommer Matilda in också.. när hon har slutat jobba.. och när hon kommer så ska vi gå lite till på marknaden och sen så hänkar hon nog på hem till Bankeryd.. Där vet jag inte vad som händer.. Men det blir la att kolla på en film eller nått..
Fan va pappa är seg då .. väntar på att han ska ringa så jag kan hämta pengar och åka in till stan..
bloggar mer i kväll sen och lägger upp bilder i från dagen :)

Puss och kram Almsgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0