Bilder från Liseberg förra veckan.

Har glömt att lägga upp bilderna från Liseberg förra veckan..
Så tänkte göra det nu :)
Annars har jag bara tagit det lungt och inte gjort något alls..
Fast en sak är mysko.. Och det är att dom här Åkpassen på liseberg har sätt folk med sånna som är månader gamla.. Mitt är en vecka gammalt och redan kaos.. hmm undra hur dom gör.. :O hade tänkt att det skulle sitta kvar tills jag får ett nytt band och att jag skulle ha 3 band när jag åker till lisberg nästa gång.. och då räknar jag med dreamhack bandet.. men det lär det ju inte bli så dåligt det bandet har blivit :) Men jag vägrar att dra av mig det.. det ska sitta tills det går sönder av sig självft.. Lite mer av veckan kanske? I Lördags så var jag i Tidaholm.. och träffade Hanna, Bella och Ida.. Förövrigt folket jag ska sitta med på Dreamahack.. Aja i alla fall.. Åkte upp med fullt batteri på mobilen trodde jag.. Hade 100% när jag lämnade bankeryd 50 i Skövde.. och när jag viste det så skulle jag vara där tills 10:05. Men så blev det inte.. utan Jag hade ringt Jonas som va där uppe och skulle träffa honnom.. och två stycken till som han var med.. och så åkete dom hem med hans mor.. så då kunde jag åka med honnom hem.. föresten så hade jag Hanna, Bella och Jonas väldigt kul i Stadsparken i Tidaholm.. Ah i alla fall Jonas.. Hanna gick och la sig i en jätte gunga. Och så kommer jonas och puttar mig ner typ på hanna.. och börjar gunga oss.. Yay..
Sen på vägen hem så lekte jonas av sig lite kl 2 på natten.. Hög Bas musik och 150 på 195:an.. Jo tack.. Tidaholm-Branstorp 10 min Brandstorp-Bankeryd 13 min Tidaholm-Bankeryd 23 min :D Slå det om ni kan..
Förövrigt tror jag det kan bli något seriöst mellan mig och Hanna..
Aja nu ska jag lägga in bilderna.. från Liseberg förra veckan..
Asså Jag vet inte om det kan bli något mer än bara Kompisar Frida..
PS: Ni får bara Några Av bilderna typ dom som är Bäst/Finast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0