Åhh vill att det ska vara fredag nu:)

Åh jag är så sjukt taggad tills i mon för då är det Jönköpings marknad.. Där har man alltid kul :)
Ska dra dit med Hanna och Bella och Arne tror jag.. Så det blir nice :) Vill bara att det ska bil fredag nu..
Så jag kan åka in och ha fett roligt på marknaden.. Köra lite på Klo maskinerna, Kasta lite basket bollar, och sen får man se vad det finns mer att göra. Ska nog åka Virvelvinden som förra året.. Men innan jag åker in om det är fint väder ska jag försöka sola lite.. satt typ en timme ute på balkongen innan.. men det blev inte så mycket.. Men jätte roligt är att Arne är jätte solbränd.. helt röd under nacken.. stackare.. Har ni något bra tips på Film/serier så går det bra att lämna det som en komentar. eller något helt annat med för den delen..

Men vi hörs i Morgon

Puss och Kram
Almsgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0